Wellness pobyty

Relaxace a uvolnění v centru lázní

Hotel Flora ***, Mariánské Lázně

Čtyřdenní lázeňský pobyt pro zdraví napomáhá regeneraci organismu, pobyt obsahuje např. perličkovou koupel a klasickou masáž.

Celkové hodnocení:

92%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 158):

Marie (15. 8. 2018): 95%

senior

+ plusy: Hotel má dobrou úroveň, stravování výborné, dostatečný výběr chutných jídel. Skvělé místo v centru, kousek od fontány.

- mínusy: Nelíbilo se nám ráno trochu více hluku z ulice. A hlavně jsme si chtěly dokoupit masáže, v programu je jen jedna a ostatní procedury poněkud nevýznamné, ale celý týden nebyla možnost i když tu možnost inzerují.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jan Švider (13. 8. 2018): 100%

senior

+ plusy: Z rezervaci jsme byli nadmiru spokojeni,skvely personal,skvele ubytovani.Lazensky balicek skvely a tesime se na pristi rok.Vsem doporucujeme.Sviderovi.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Marie a Antonín Křoustkovi (9. 8. 2018): 100%

dospělý pár

+ plusy: Byli jsme zde již podruhé, je to kousek od kolonády, výborně zde vaří, servírky vlídné a ochotné,velký počet procedur, výborná paní pokojská a vše je v takovém příjemném duchu, člověk se cítí jako mezi svými. A ta horka jsme trávili s manželem u neskutečně čistého jezera Lido, které Mariánkám můžeme jen tiše závidět. Úžasná příroda. Příští rok pojedeme zase.

- mínusy: Jako snad drobný nedostatek to, že od pokoje dostanete jeden klíč a protože každý má proceduru v jiný čas, tak se musíte nahánět, aby se dostal ten druhý na pokoj. Naštěstí vlídná paní pokojská vstup na pokoj umožní. Se zásobováním pod okny nic dělat nejde, takže od 4 hodin je rušno. Jinak je hotel klidný. Lze zmínit i opravdu zvláštní chování ruských klientů, kteří ačkoliv mají plnou penzi, tak rozkrådají jídlo. Chovají se arogantně a jejich argumentem je, že si zaplatili, takže se mohou chovat jak chtějí. Je pochopitelné, že díky těmto zahraničním klientům může hotel fungovat, ale upřímně lituji veškerý personál restaurace a rehabilitace, protože se musí chovat korektně a trpělivě a všechno to snášet. Nejlepší cesta k syndromu vyhoření.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Vlastimila (23. 7. 2018): 92%

senior

+ plusy: Ubytování podle požadavku v nižším patře. Poloha hotelu blízko kolonády. Příjemná obsluha v restauraci - mladá servírka blondýna.

- mínusy: Malý prostor ve skříni na pověšení šatů. Snídaně-málo pestrá teplá nabídka

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jarmila Jedlickova (5. 7. 2018): 100%

senior

+ plusy: Velké díky kuchařům za výborné polévky a obsluze v kuchyni

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Luděk Tůma (21. 6. 2018): 97%

jednotlivec

+ plusy: Pobyt jsem objednal pro maminku-Marii Tůmovou,která se zúčastnila pobytu pro seniory ve dnech 10,6.-15.6.2O18.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Václav Vojna (15. 6. 2018): 92%

senior

+ plusy: Umístění hotelu Flora v centru lázní, v blízkosti kolonády.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (15. 6. 2018): 75%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Helena Strnadova (6. 6. 2018): 90%

mladý pár

+ plusy: Ochota a přátelskost personálu, především obsluhy z restaurace Rose.

- mínusy: Nic zásadního, pouze naředěné mýdlo v koupelně.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Miloslava (5. 6. 2018): 100%

jednotlivec

+ plusy: Vše bylo v pořádku.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace