Často kladené otázky

Jak si vyberu pobyt?

Pobyt můžete vybírat dle lokality, nebo tématu pobytu. Po kliknutí na danou kategorii se Vám zobrazí kompletní výpis pobytů zařazených v dané sekci. Pokud máte jasnou představu, můžete dále konkretizovat Váš pobyt dle filtrů ceny, délky pobytu a místa pobytu. Potřebujete pomoc s výběrem, rádi Vám poradíme na čísle 732 220 210.

Jak objednám pobyt?

Jednoduše. Vyberte si termín pobytu, klikněte na tlačítko rezervovat pobyt a poté vyplňte krátký rezervačí formulář. Pobyt lze také rezervovat telefonicky na telefonním čísle rezervačního oddělení 732 220 210.

Kdy budu informován o zaslané rezervaci?

Potvrzení o přijetí objednávky Vám bude zasláno na uvedenou emailovou adresu ihned po vyplnění rezervačního formuláře. Zde najdete znovu rekapitulaci objednávky pobytu. Vaše objednávka bude zpracována nejdéle do 2 hodin od přejetí (ve všední dny 8 - 17), v jiné době v co nejkratším možném termínu. Na email Vám bude zasláno potvrzení rezervace se zálohovou fakturou a pokyny k platbě.

Odeslal jsem rezervaci, ale co když nebude již volný pokoj k dispozici?

Může se stát, že v exponovaných termínech je hotel již zcela obsazen a v tom případě Vám navrhneme alternativní termín pobytu. Pokud trváte na termínu pobytu, pomůžeme Vám s výběrem jiného hotelu.

Jak mám provést platbu za objednávku pobytu / dárkového poukazu?

Zálohovou platbu za pobyt můžete uhradit bankovním převodem, poštovní poukázkou, vkladem na účet nebo online kartou přes PayU. O připsání platby na účet Vás vždy písemně informujeme.

Kdy obdržím potvrzení rezervace pobytu?

Potvrzení rezervace pobytu Vám bude zasláno společně s potvrzením o přijetí platby a informacemi k nástupu na pobyt v den, kdy je připsána platba na účet. 

Kdy obdržím dárkový poukaz?

Dárkové poukazy zasíláme Českou poštou na uvedenou adresu v den připsání platby na účet. V 95 % případu jsou dárkové poukazy doručeny následující pracovní den poté, co Vám je zaslán informační email s potvrzením o přijetí platby. Dárkové poukazy zasíláme v dárkovém balení zdarma.

Potřebuji dárkový poukaz už zítra, stihnete ho doručit?

Ano. Stačí zaslat objednávku a do poznámky uvést požadavek na expresní doručení. Dárkový poukaz v PDF od nás obdržíte obratem, případně za příplatek 150 Kč nabízíme možnost expresního zaslání dárkového poukazu formou EMS. Zásilka je doručena následující den včetně soboty. Platbu můžete provést až později na základě data splatnosti na zálohové faktuře.

Na základě čeho budu ubytován?

Při příjezdu se na recepci prokážete platným občanským průkazem společně s potvrzením rezervace, na jehož základě budete ubytováni.

Jak probíhá platba za objednaný pobyt?

Pokud je termín pobytu na objednaný pobyt dříve než za 30 dní, zpravidla se hradí celá částka najednou na základě data splatnosti na zálohové faktuře. V případě, že termín pobytu je déle než za 30 dní, hradí se záloha ve výši 50 % nejpozději do data splatnosti uvedeného na zálohové faktuře. Doplatek za pobyt je nárokován 14 dní před nástupem na pobyt.

Jak probíhá platba za objednaný dárkový poukaz na pobyt?

V případě, že objednáte dárkový poukaz bez termínu (nejčastější forma), vystavíme zálohovou fakturu na 50 % a doplatek za dárkový poukaz je nárokován při výběru termínu. U dárkových poukazů na termín se hradí celá částka předem, pokud nepožadujete jinak.

Jak si obdarovaní vyberou termín pobytu?

Na základě instrukcí ve zvacím dopisu, který obdrží společně s dárkovým poukazem, telefonicky na 732 220 210 nebo emailem na rezervace@milujemewellness.cz. Výběr termínu provedeme obratem a následně bude obdarovanému zasláno potvrzení rezervace společně s informacemi k nástupu na pobyt.

Dostal jsem dárkový poukaz, ale pobyt mi nevyhovuje, mohu ho změnit?

Dárkový poukaz na pobyt bez termínu lze zdarma změnit za pobyt jiný v minimálně stejné finanční hodnotě. 

Jsou pobyty na Vašem portálu za stejné ceny jako v hotelu / lázních?

U pobytů garantujeme nejnižší cenu pobytu. Přímo na hotelu ani u konkurence neobjednáte levněji. Můžete si ověřit sami, že je tomu tak. V případě, že naleznete pobyt jinde levněji, cenu Vám ještě snížíme.

Je možné pobyt platit platební kartou? Co je to PayU?

Platba kartou a rychlými převody je u nás samozřejmostí. Platit můžete kartou Visa a MasterCard (pokud máte aktivovanou kartu pro platbu na internetu). U rychlého on-line převodu (vyberete banku, u které máte svůj účet) - MojePlatba od Komerční banky, Moneta Money Bank, mPeníze od mBank, ePlatby pro eKonto od Raiffeisenbank, Sberbank, Fio banka, ČSOB, Era - Poštovní spořitelna, UniCredit, PLATBA 24 od České spořitelny.

Nemám emailovou adresu, je možné si pobyt objednat?

Samozřejmě, veškeré podklady včetně voucheru na pobyt zašleme zdarma poštou na Vaši adresu.

Co se stane pokud onemocním a na pobyt nemohu nastoupit?

Informujte nás o této skutečnosti co nejdříve a pokud nám doložíte lékařskou zprávu o Vašem stavu, budeme se snažit pobyt přesunout na Vámi zvolený termín.

Jak mám postupovat, když jsme nebyli či právě nejsme spokojeni s pobytem?

Neprodleně nás o skutečnosti informujte, sepište reklamační zápis se zástupcem hotelu / lázní a pošlete nám jeho kopii. Pokud je reklamace oprávněná, částka za reklamované služby Vám bude vrácena. 

Je možné pobyt čerpat z FKSP?

Ano. U objednávky pouze uveďte do poznáky, že si přejete pobyt čerpat z FKSP a napište nám fakturační údaje na zaměstnavatele.

 

V případě, že máte jiné otázky, napište nám na info@pobytyproseniory.cz nebo zavolejte na 732 220 210.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace