Wellness pobyty

Wellness víkend

Spa & Kur Hotel Harvey****, Františkovy Lázně

Wellness víkendový pobyt od pátku do neděle s plnou penzí a procedurami. Při pobytu mimo víkend sleva.

Celkové hodnocení:

95%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 211):

Pavlína Raková (24. 10. 2021): 63%

dospělý pár

+ plusy: Františkovy lázně jsou nádherné i na podzim, nádherná okolní příroda, krásný hotel. Vstřícný personál. Možnost procházek pokaždé někam jinam.

- mínusy: Nelíbil se nám přístup personálu recepce - při příjmu pán odmemoroval instrukce a bez možnosti dotazů se věnoval dalším klientům, Němcům. V pokoji velmi prošlapaný koberec, během týdne ani jednou nevyluxován, nevyhovující prostředí pro alergika. Vysypání odpadkových košů a výměna ručníků neproběhla, i když bylo vše připraveno dle pokynů v hotelu. Nejhorší ze všeho však bylo prostředí jídelny a strava jako taková. V jídelně špinavá podlaha, všude drobky a několik dní neuklizené zaschlé fleky na podlaze. Strava naprosto neodpovídá 4-hvězdičkovému hotelu. Výběr pouze ze dvou jídel, z toho jedno smažené a druhé formou UHO, naprosto bez chuti. Oběd - nedovařené těstoviny s trochou "grilované" zeleniny a polité worcestrovou omáčkou, to snad nemyslíte vážně ! Tento hotel nebudu nikomu doporučovat, sem už nikdy nepojedeme !!!

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef+Božena Hauzner + (24. 10. 2021): 92%

senior

+ plusy: Vstřícný přístup ošetřujícího personálu

- mínusy: Čistota podlah, zvl.v jídelně. Umytí až po několika dnech.V koupelně v rozích (vana-stěny) nedotaženo. S pozdravem-Ing.Josef Hauzner

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (24. 10. 2021): 93%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lenka (20. 10. 2021): 100%

senior

+ plusy: přístup personálu, čistota v celém hotelu, přátelská atmosféra

- mínusy: nemám žádné výhrady

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Eva Pekárková (16. 10. 2021): 95%

dospělý pár

+ plusy: - velmi příjemný, milý a vstřícný personál u všech procedur (zvlášť Kristýna a Martin) i v jídelně - příjemná a empatická vrchní sestra - čistý, útulný a dobře vybavený pokoj

- mínusy: - trochu horší úklid v jídelně (drobky pod stoly) - chybí fyzioterapie (např. zábal po koupeli) - nekvalitní masáž od paní Moniky - nás se netýkalo, ale v neděli obrovská fronta na recepci na check-in, pouze 1 recepční

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jana Košičiarová (15. 10. 2021): 100%

jednotlivec

+ plusy: Dobrý den libilo se mě rychle jednání a ochota byla jsem opravdu spokojená se všemy službami.Spozdravem Jana Košičiarová

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (15. 10. 2021): 98%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Květoslava (13. 10. 2021): 93%

senior

+ plusy: Prostorný pokoj.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Oldřich Šťastný (13. 10. 2021): 92%

jednotlivec

+ plusy: Vstřícnost ochota všech zaměstnanců hotelu od uklízečky až po doktora

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Milena Netolická (10. 10. 2021): 100%

senior

+ plusy: Vše super, absolutní spokojenost, doporučuji všem. A veliký dík.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace