Často kladené otázky

Kompletní informace o ubytovacím zařízení, vybavení a  službách naleznete na detailu daného produktu.

Pobyt můžete vybírat dle lokality, nebo tématu pobytu. Po kliknutí na danou kategorii se Vám zobrazí kompletní výpis pobytů zařazených v dané sekci. Pokud máte jasnou představu, můžete dále konkretizovat Váš pobyt dle filtrů ceny, délky pobytu a místa pobytu. Potřebujete pomoc s výběrem, rádi Vám poradíme na čísle 732 220 210.

Jednoduše. Vyberte si termín pobytu, klikněte na tlačítko rezervovat pobyt a poté vyplňte krátký rezervační formulář. Pobyt lze také rezervovat telefonicky na telefonním čísle rezervačního oddělení 732 220 210.

Potvrzení o přijetí objednávky Vám bude zasláno na uvedenou emailovou adresu ihned po vyplnění rezervačního formuláře. Zde najdete znovu rekapitulaci objednávky pobytu. Vaše objednávka bude zpracována nejdéle do 2 hodin od přejetí (ve všední dny 8 – 16), v jiné době v co nejkratším možném termínu. Na email Vám bude zasláno potvrzení rezervace se zálohovou fakturou a pokyny k platbě.

Může se stát, že v exponovaných termínech je hotel již zcela obsazen a v tom případě Vám navrhneme alternativní termín pobytu. Pokud trváte na termínu pobytu, pomůžeme Vám s výběrem jiného hotelu.

Zálohovou platbu za pobyt můžete uhradit bankovním převodem, poštovní poukázkou, vkladem na účet nebo online kartou. O připsání platby na účet Vás vždy písemně informujeme.

Potvrzení rezervace pobytu Vám bude zasláno společně s potvrzením o přijetí platby a informacemi k nástupu na pobyt v den, kdy je připsána platba na účet.

Dárkové poukazy zasíláme Českou poštou na uvedenou adresu v den připsání platby na účet. Ve většině případu jsou dárkové poukazy doručeny následující pracovní den poté, co Vám je zaslán informační email s potvrzením o přijetí platby.

Ano. Stačí zaslat objednávku a do poznámky uvést požadavek na expresní doručení. Dárkový poukaz v PDF od nás obdržíte obratem. Platbu můžete provést až později na základě data splatnosti na zálohové faktuře.

Při příjezdu se na recepci prokážete platným občanským průkazem společně s potvrzením rezervace, na jehož základě budete ubytováni.

Zdravotní pojišťovny nabízejí svým klientům finanční příspěvky na lázeňské nebo rehabilitační pobyty. Obvykle je potřeba splnit určité podmínky – například mít doporučení od lékaře, absolvovat preventivní prohlídku nebo zvolit pobyt o minimální délce. Každá pojišťovna to má trochu jinak, proto doporučujeme informovat se přímo u vaší zdravotní pojišťovny, která vám sdělí, jestli máte na příspěvek nárok a co je potřeba k jeho vyřízení (např. vyplnění žádosti či doložení účtenek).

Ano, mnoho nabízených pobytů je uzpůsobeno i seniorům s horší mobilitou či jinými zdravotními omezeními. Lázeňské hotely a zařízení mívají bezbariérový přístup, výtahy a vyškolený personál, který je připraven pomoci. Při výběru pobytu můžete zvolit zařízení, které nabízí speciální vybavení pro hosty s omezenou pohyblivostí (například bezbariérové pokoje). Pokud si nejste jisti, rádi vám poradíme s výběrem vhodného pobytu pro vaše potřeby.

U každého pobytu předem uvádíme, co je v ceně zahrnuto. Obvykle cena zahrnuje ubytování, stravu (polopenzi či plnou penzi) a léčebné nebo relaxační procedury podle zvoleného balíčku. V detailu nabídky vždy najdete přesný seznam služeb v ceně – počet nocí, počet jídel denně, konkrétní procedury a případné bonusy (např. volný vstup do bazénu či wellness). Nemusíte se obávat skrytých poplatků – vše, co je součástí ceny, uvádíme předem.

Pokud si u nás objednáte z vybraných pobytů, můžete využít dopravu vlakem do místa pobytu a zpět zcela zdarma (ve 2. třídě, v 1. třídě za malý doplatek). Stačí při rezervaci uvést v poznámce „DOPRAVA VLAKEM“. Po úhradě zálohy vám zašleme speciální kód a jednoduchý návod, jak si přes České dráhy zajistit jízdenku zdarma. Díky tomu nemusíte za cestu na pobyt platit – vše potřebné vyřídíte snadno před odjezdem.
Tato akce platí do konce roku 2025 pro následující pobyty:

Karlovy Vary – Villa Smetana****
Léčebný pobyt Light
Mariánské Lázně – Grandhotel Nabokov****
Léčebný pobyt Light
Komplexní léčebný pobyt
Dotek lázní
Františkovy Lázně – Lázeňský hotel Savoy****
Relax – Lehká léčebná kúra
Františkolázeňská léčebná kúra
Františkovy Lázně – Lázeňský hotel Goethe*:**
Relax – Lehká léčebná kúra

V případě, že objednáte dárkový poukaz bez termínu (nejčastější forma), vystavíme zálohovou fakturu na 50 % a doplatek za dárkový poukaz je nárokován při výběru termínu. U dárkových poukazů na termín se hradí celá částka předem, pokud nepožadujete jinak.

Pokud je termín pobytu na objednaný pobyt dříve než za 30 dní, zpravidla se hradí celá částka najednou na základě data splatnosti na zálohové faktuře. V případě, že termín pobytu je déle než za 30 dní, hradí se záloha ve výši 50 % nejpozději do data splatnosti uvedeného na zálohové faktuře. Doplatek za pobyt je nárokován 14 dní před nástupem na pobyt.

Na základě instrukcí ve zvacím dopisu, který obdrží společně s dárkovým poukazem, telefonicky na 732 220 210 nebo emailem na rezervace@pobytyproseniory.cz. Výběr termínu provedeme obratem a následně bude obdarovanému zasláno potvrzení rezervace společně s informacemi k nástupu na pobyt.

Dárkový poukaz na pobyt bez termínu lze zdarma změnit za pobyt jiný v minimálně stejné finanční hodnotě.

U pobytů garantujeme nejnižší cenu pobytu. Přímo na hotelu ani u konkurence neobjednáte levněji. Můžete si ověřit sami, že je tomu tak. V případě, že naleznete pobyt jinde levněji, cenu Vám ještě snížíme.

Platba kartou je u nás samozřejmostí. Platit můžete kartou Visa a MasterCard (pokud máte aktivovanou kartu pro platbu na internetu).

Informujte nás o této skutečnosti co nejdříve a pokud nám doložíte lékařskou zprávu o Vašem stavu, budeme se snažit pobyt přesunout na Vámi zvolený termín.

Neprodleně nás o skutečnosti informujte, sepište reklamační zápis se zástupcem hotelu / lázní a pošlete nám jeho kopii.

Ano. U objednávky pouze uveďte do poznámky, že si přejete pobyt čerpat z FKSP a napište nám fakturační údaje na zaměstnavatele.

Ano, většinu našich pobytů lze absolvovat ve dvou. Můžete přijet s partnerem, kamarádem či rodinným příslušníkem – nebo i s osobním asistentem, pokud potřebujete doprovod ze zdravotních důvodů. Při rezervaci stačí uvést, že budete dva, a vybrat si dvoulůžkový pokoj. Váš doprovod tak může sdílet pokoj a program pobytu společně s vámi.

Ano, v naší nabídce najdete i specializované pobyty dle zdravotního zaměření. Nabízíme léčebné programy zaměřené na pohybový aparát (bolesti kloubů, zad), na kardiovaskulární obtíže (srdce a cévy) i na dýchací cesty. U každého pobytu je uvedeno, na jaké zdravotní problémy se zaměřuje. Pokud potřebujete pomoci s výběrem ideálního pobytu podle vašeho zdravotního stavu, neváhejte nás kontaktovat – rádi vám doporučíme vhodné možnosti.

Ano, rádi vám pomůžeme. Pokud si nejste jisti, jaký pobyt zvolit, můžete nám kdykoliv zavolat nebo napsat email. Sdělte nám své představy, požadavky či zdravotní omezení a náš zkušený personál vám poradí s výběrem pobytu na míru. Jsme tu pro vás, abyste snadno našli pobyt, který vám bude vyhovovat.

V případě, že máte jiné otázky, napište nám na info@pobytyproseniory.cz nebo zavolejte na 732 220 210.