Wellness pobyty

Wellness pro tělo a duši

Orea Resort Horal ****, Špindlerův Mlýn

Ideální příležitost jak načerpat novou energii máte právě v Orea Resortu Horal. Na úpatí Kozích hřbetů je pro Vás připravena kombinace relaxace pro tělo i duši.

Celkové hodnocení:

89%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 20):

Hrdlička (17. 11. 2016): 85%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Štefanová (14. 9. 2016): 97%

jednotlivec

+ plusy: Celkově jsem byla velice spokojená.

- mínusy: Strašné polštáře.To jsou doslova sešlapaná prkénka,která nenatřepete.Myslím,že když byly peníze na nádherně zrenovovanou jídelnu,snad by se našly i na polštáře-zdravotní polštář je dnes za pár korun.Stejně tak není kde usušit třeba plavky.Elektrický sušák v létě netopí a i kdyby,bude na zemi louže.Proč není nad vanou vytahovací sušák-je to 1 lanko,které se dá zaaretovat.Je to maličkost,ale důležitá.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hanzlíkovi (10. 9. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Kateřina (28. 4. 2016): 77%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tereza Humlová (4. 12. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: V hotelu se nám líbilo vše. Od snídaně, přes hotelový servis, služby Yellowpointu až po hokoj. Naprostá spokojenost. Lidé byli ochotní a vstřícní. Snídaně i večeře formou bufetu, neomezený vstup do bazénu, výřivky a saun. Úžasná relaxace, nádherné prostředí a luxusní jídlo. Za mě rozhodně 100% hodnocení.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(23. 11. 2015): 88%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (21. 11. 2015): 90%

jednotlivec

+ plusy: Poloha hotelu , dobré jídlo, bazén.

- mínusy: poněkud vybydlené, koberce v přízemí, křesla v kavárně

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Eva Štefanová (10. 9. 2014): 100%

jednotlivec

+ plusy: Úplně všechno,velká spokojenost.

- mínusy: Nemám připomínky.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Kamila Štiková (29. 12. 2013): 80%

jednotlivec

+ plusy: Pobyt byl ok. Ale hotel bych označila jako 3 hvězdičkový.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tiplík Dušan (3. 11. 2013): 87%

jednotlivec

+ plusy: snaživý personál poloha hotelu strava

- mínusy: malá kapacita wellness

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace