Wellness pobyty

Ozdravný pobyt s koupelemi na 2 noci

Hotel Sun ****, Mariánské Lázně

Celkové hodnocení:

93%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 9):

Eva (11. 3. 2023): 100%

dospělý pár

+ plusy: Vše splnilo očekávání

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lea Štočková (26. 1. 2023): 100%

jednotlivec

+ plusy: Vynikající jídlo, personál od paní recepční po obsluhu v restauraci pana Karla až po paní pokojskou byl velice milý a ochotný. Po příjezdu bylo na pokoji milé přivítání včetně malé pozornosti v podobě čerstvého ovoce. Služby v hotelu včetně procedur byly na vynikající úrovni. Wellness víkend jsme si opravdu užili, bylo o nás krásně pečováno. Určitě se rádi zase vrátíme.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (21. 11. 2022): 87%

jednotlivec

+ plusy: Útulné pokoje a čistota v celém hotelu.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Zuzana (3. 11. 2022): 82%

dospělý pár

+ plusy: Hotel pěkný i pokoj

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Marie (19. 10. 2022): 100%

jednotlivec

+ plusy: Byli jsme letos 2x a to znamená že jsme byli spokojeni.

- mínusy: Karta na otevírání dveří nefungovala

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Denisa (18. 8. 2022): 100%

jiné

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Zdeňka (28. 9. 2020): 80%

jiné

+ plusy: Ochota personálu.

- mínusy: Nevím.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (20. 8. 2020): 90%

jednotlivec

+ plusy: Ochota a vlídnost pokojské.. Ve čtvrtek ochota v kavárně a na recepci. Čistota v hotelu a na pokojích.

- mínusy: O vše jsme si museli říkat, přitom ve voucheru bylo vyznačené, co nám poskytnete. Například odpolední svačinka s kávou, museli jsme se dojít zeptat na recepci. Obsluhující v kavárně v pátek byl pomalý a vůbec nevěděl, co má dělat a co nabízet a nakonec se zeptal, zda si přejeme účet, který má být samozřejmostí. Prý tam je nový. Nevyhovovalo nám ani přidělení naplánování procedur v době snídaně.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tomáš Uhlíř (21. 5. 2019): 97%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace