Lázeňské pobyty

Léčebný pobyt

Hotel Royal****, Mariánské Lázně

Léčebný pobyt nabízí kromě ubytování s plnou penzí  také 16 léčebných procedur, volný vstup do bazénu a vstupní lékařské vyšetření.

Celkové hodnocení:

93%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 54):

Miroslav (20. 12. 2021): 93%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Renata Stará (18. 12. 2021): 90%

senior

+ plusy: celkový hotel, stravování

- mínusy: Všechno bylo OK až na jedno,. vstupní prohlídka , mysleli jsme , že to bude takové povídání. když jsme si to platili více méně jako odpočinkovou dovolenou pro seniory. My jsme byli u pana doktora , ale naši příbuzní od pí. primářky, přišli hodně rozezleni, pomalu nedostali procedury co by si přáli( co bylo napsáno v nabídce VITAL) Museli si to domluvit u sester na recepci. U mého manžela jsme také narazili na problém. Pan doktor nevysvětlil rozdíl mezi rašelinovým zábalem a obkladem. Myslel si že rašelinový obklad je aplikace čisté rašeliny a ne nahřívaný polštář s rašelinou( máme podobné doma a občas manžel používá), tak nic nenamítal . Poznal to až při první proceduře. Chtěli jsme si tedy rašelinový zábal na ramena dokoupit, ale byl odmítnut. Důvod ,že se léčí na vyšší tlak, nebylo vyhověno ani po té, že podepíše na vlastí nebezpečí. v ten den měl 140/90. Manžel se s tím dost brzy smířil , ale já jsem byla dost dlouho rozhozená (i já jsem měla výší tlak než on a měla jsem zábal na kolena, nevím ,asi je to jiné kolena a ramena). Nerozlišují klienty samoplátce , kteří si vybrali lázeňskou dovolenou a pacienty přes zdrav.pojišťovnu . To se nám opravdu nelíbilo , chtěli jsme si to užít (jsou to naše Kč).

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavla Kratochvílová (9. 12. 2021): 100%

jednotlivec

+ plusy: Vše bylo k naprosté spokojenosti, příště bych jela radši v létě hlavně kvůli počasí.?

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lubomír (9. 12. 2021): 98%

dospělý pár

+ plusy: Vše v naprostém pořádku doporučuji. Od podzimní počasí počasí

- mínusy: Zimní počasí.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavel Slunečko Slunečko (28. 11. 2021): 90%

dospělý pár

+ plusy: milí zaměstnanci, zejména obsluha u stolu, špičková lékařka, prima bazén a pára, kvalitní jídlo

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana (21. 11. 2021): 100%

senior

+ plusy: Pobyt neměl chybu. Mohu jen doporučit.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (18. 11. 2021): 100%

senior

+ plusy: Prostředí, ochota personálu

- mínusy: nic

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Mgr. Renáta Sedláčková (13. 11. 2021): 100%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana (13. 11. 2021): 100%

jednotlivec

+ plusy: Velká spokojenost!!!

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Alena (11. 11. 2021): 93%

senior

+ plusy: Umístění hotelu

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace