Lázeňské pobyty

Léčebný pobyt s polopenzí

Hotel Cristal Palace****, Mariánské Lázně

Celkové hodnocení:

91%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 31):

anonym (1. 10. 2021): 73%

dospělý pár

+ plusy: Vůně v celém hotelu, měkké koberce, pestré snídaně.

- mínusy: Zastaralé vybavení pokoje, nesmyslné řešení spojení dvou postelí na kolečkách ve dvoulůžko, chybějící zásuvky u postele, obsazené takřka všechny termíny k dokoupení dalších procedúr, po celou dobu pobytu vypnutá a tím pádem nefungující infrasauna, malý bazén, při večeři placené nápoje, téměř hodinu před koncem večeře už nedoplňované pokrmy...

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (31. 8. 2021): 97%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Dagmar Omelková (21. 8. 2020): 100%

dospělý pár

+ plusy: Dobrý den, služby v hotelu Cristal Palace v Mariánských Lázních hodnotím jako naprosto výborné, personál v hotelu velice vstřícný, ochotný, kuchyně výborná. Poloha hotelu naprosto perfektní- přímo naproti parku a pár minutek chůze ke Kolonádě a známé Zpívající Fontáně. Balneo - absolutně bez výhrad. Byla to nejhezčí dovolená za poslední léta v naší republice. Využila jsem i možnosti studia Charme přímo v hotelu - kosmetické služby, i zde vše naprosto perfektní. Parkovali jsme přímo v hotelové garáži - doporučuji velmi. Všem v hotelu velice děkuji, že jsem si tuto dovolenou tak krásně užila.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslava Jindrová (7. 8. 2020): 100%

senior

+ plusy: Všechno bylo perfektní .

- mínusy: Nedá se říci nelíbilo, ale bylo by dobré popsat jaké druhy jídla jsou při večeři u bufetového stolu.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lucie (27. 7. 2020): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (13. 7. 2020): 88%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Milan (17. 2. 2020): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ivo (30. 11. 2018): 85%

dospělý pár

+ plusy: vše kromě: níže

- mínusy: ve Welness ruští Němci, kteří nerespektovali hygienu a zpocení ze sauny - bez sprchy - šli rovnou do bazénu a vířivky. Někteří neměli v sauně pod nohama prostěradlo, někteří ani pod zadkem. Do sauny chodí zásadně v plavkách.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jana (28. 11. 2018): 97%

dospělý pár

+ plusy: wellnes, stravování výborné, ubytování příjemné

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jana (26. 10. 2018): 83%

dospělý pár

+ plusy: Líbil se mi bazén a vířivka. Welnes masáže a procedůry.

- mínusy: Stravováni - kuchař by měl zapojit při vaření fantazii za celý pobyt stejná snídaně a večeře i když formou bufetu. Ubytování - chtělo by obnovit nábytek a nebo alespoň matrace v postelích.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace